pondělí 8. září 2014

Den druhý - neděle 7. září - Antibe, Cannes, Sant Tropez

Pohled na přístav v Cannes
Dnešek asi hodně ve zkratce a to i přes to jak krásně jsem se na nové karimatce Thermarest (ne že bych chtěla dělat reklamu) vyspinkala. Krásných 50cm široká (zabírá polovinu stanu) a 5cm vysoká (ramínko se mi do ní krásně zaboří do měkoučka), prostě luxus. Přihoďte k tomu ještě super truper samonafukovací polštářky a máte spaní jako v bavlnce :) Ranní balení ještě nemáme naučené, takže se snídaní sbíráme dvě hodiny. V plánu je projet Azurové pobřeží, zastavit někde na koupačce, podívat se do Sant Tropez a pak jen přejezd do Canyon du Verdon. Bohužel se nám ale cesta po pobřeží zvrtne do popojíždění v kolonách a to trochu zkazí dojem. To je značně vidět při procházce v Sant Tropez (i když za mě městečko moc krásné), bohužel to pak i vygraduje na doporučené pláži pod ST, kam dojedeme akorát s obrovským mrakem, který nám schová sluníčko, takže i koupačka nic moc. Sbíráme se kolem páté a strávíme další dvě hodiny v kolonách než se vymotáme z pobřeží. 

Asi 30 km před kempem v Canyon du Verdon nás zastihne neuvěřitelná bouřka, masy vody se nám valí přes stěrače, které nestíhají, silnice je zatopená, všude samý balvan ze skály i kroupy nás nakonec zastihnou. I přes rachot jako blázen si troufám poznamenat, jestli jsem jediná, kterou přechází humor při představě, že v tomhle budeme stavět stan. Můj muž mi ale odvětí: Že mě může ubezpečit, že ON v TOMHLE stan rozhodně stavět nebude. Na to se nedá říct nic jiného než: Kolik asi můžou v kempu chtít za auto a 4 lidi vevnitř :) Nakonec máme snad největší štěstí. V kempu ve městečku La Palud zastavujeme před zavřenou bránou, která naštěstí není zamčená a vybíráme místo podle svého. Zaplatíme ráno. Vypadá to, že tady tomu kousku země se déšť vyhnul, tak rychle vaříme a uléháme do peřin.

1 komentář: