neděle 18. listopadu 2012

Den třetí – Miami a nákupy 17.11.2012

Spát dvacet hodin.. někdy jsem táák naivní :) Od dvou ráno jsem se pravidelně po hodině budila a v pět ráno jsme si s Kajouškem dali „čajový dýchánek" – časový posun s námi docela zamával. Nicméně i tak se po sedmé ráno vydáváme hledat něco k snídani. A objevujeme PUBLIX – nově otevřený mega supermarket s potravinami. Jsem naprosto unešená, ale bylo by trapné popisovat a rozplývat se nad nabídkou obchodu. Nicméně jestli by mě něco donutilo žít jinde než v ČR, tak by tohle byl hlavní důvod (a marmeláda v celé koblize ; ). Skoro by to stálo za focení (za to by mě K samozřejmě ukamenoval, takže foto dokumentace chybí :) )

Během dopoledne objevujeme okolí našeho hotelu. Projdeme se po nádherných plážích Miami Beach. Pláže jsou nekonečné, široké a s bílým pískem. V hlavní sezóně budou jistě úplně natříkané. Počasí je krásné – na sluníčku bude jistě ke třicítce, sice už hodně fouká vítr a na válení se na pláži to není, ale to nám nevadí. Vstřebáváme vůni moře a brouzdáme se na boso ve vodě – takhle bych si dovedla představit žít. Ale zase kam by pak člověk jezdil na dovolenou, objevovat krásy světa, když by žil v ráji? :)

Odpoledne navštěvujeme vyhlášenou Art Deco District, kde mimo pěkných baráčku a několika veteránu, neshledáváme nic moc zajímavého. Zažijeme zde pár horkých chvil s hledáním parkování, jinak asi nic záživného.

Ze čtvrti Art Deco rovnou vyrážíme do Dolphine Mall – obrovského nákupního domu s oblečením. Už nikdy si v ČR nebudu stěžovat, že je někde miliarda lidí. Teď už totiž vím, jak taková miliarda lidí vypadá. Už při příjezdu nám vstávají vlasy hrůzou – není kde zaparkovat. Parkoviště pro 7500 aut naprosto natřískané, to jsem ještě nezažila. Po projetí snad dvaceti uliček nacházíme místo k parkování. Naštěstí – Kája už začínal trochu vyšilovat ;) Průběh nákupu vynechám, pro mě naprosto nudná a nezáživná událost. Kája nakupuje pár triček s komentářem, že oproti Las Vegas teda nic moc.

Cestou domu nakupujeme pár pivíček a před spaním se ještě náležitě posilníme.



Nekončící pláž - Miami Beach



3 komentáře:

  1. aaaaa Publix - nejlepsi vid a ten vyber :-))) rekla bych ze v Miami je vsechno natriskane, pockej az zabrousite jinam - bude i mene lidi :-)) aaaaa velika zavist, a krasne uzivejte a pis at mam co cist. je to suuuper :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty voe, nakupy a nudna zalezitost? No ja se picnu, pro me by to byl hlavni cil cesty :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele Miru, jako ja vubec nejsem nadsena. Doufalam jsem za nakoupim krasny skejtacky mikci a tady ty damsky veci vubec nemaji hezky. Vsechno je bud ruzovy nebo s flitrama nebo s kozesinou. Brr.. Koupila jsem si jednu panskou mikinu v XS, protoze v tom panskym to maji krasny. Jinak nic moc..

      Vymazat