čtvrtek 22. listopadu 2012

Den sedmý – Sea World Orlando 21.11.


U vstupu do Sea Worldu
Můj první pohlazený :)
Ráno vstáváme maličko dřív, rádi bychom do mořského světa dorazili přesně na otvíračku, přeci jen nás po zábavě čeká ještě cca 2h přejezd do Tampy. Bohužel ráno zjistím, že se mi z kosmetických věcí vytratila řasenka, ano Deni moje řasenka od Diora!! Jsem si stoprocentně jistá, že když jsem ji den předem použila, tak jsem ji vrátila do taštičky! Podezřívám úklidovou službu, ale bohužel s tím nic nenadělám. Maličko naštvaná sedám do auta a s drobným zpožděním vyrážíme. Parkování a koupě lístků probíhá v klidu, ještě tu není moc lidí. Hned otvírám letáček a koukám, kde a v kolik je jaká show :)

Naplánujeme časový rozvrh a jako první vyrážíme k nádrži s rejnokama (cestou potkáváme ještě nádherné plameňáky). Jaké překvapení, když zjistíme, že nádrž je dostupná a rejnoka je možné si pohladit. Koukám na to trochu nedůvěřivě, ale když se přesvědčím, že žádné dítě nepřišlo k úhoně, ani nevypadá, že přišlo o končetinu, tak se oklepu, zavřu oči a jdu do toho taky.. wow.. to je pocit. Tvrdá, hebká a trošku oslizlá kůže :) Rejnoci se vůbec nebojí, naopak jako by si dotyky nás človíčků užívali. Jsem docela u vytržení.

Manatee
Pokračujeme do jezírka s delfíny, kde právě probíhá krmení. Delfíni pískají a vyskakují vysoko do vzduchu. Nám se fronta na osobní krmení nechtěla stát a navíc nám to přišlo trochu komerční.  Kája si nakonec delfína i osobně pohladí a já se na něj alespoň podívám z půl metrové vzdálenosti. Od delfínu se jdeme podívat na neuvěřitelné Manatee – tzv. Kapustňáky. Kdo nezná, tak je to zvíře velké asi jako kráva. Prý jsou neuvěřitelně mírumilovní – osobně jsem se rozhodla, že to nebudu ověřovat ;)

Věříte, že jsem měla pusu dokořán? :)
Pomalu je čas se přesunout do kolosea, kde se koná show s delfíny. Je naprosto neuvěřitelná a prostřídaná úchvatnými akrobatickými kousky, kde se nám až tají dech. Podobně je na tom i show s kosatkami. Které mají naučeno cákání vody do publika :) Dokonce i synchronizovaně. 


Kosatky
Obecně celý mořský svět je neuvěřitelný, ať už od možností pohladit si delfína, osobně ho nakrmit, házení rybiček tuleňům přes akrobatickou show s delfíníma nebo kosatkami. Strávíme zde několik hodin a během představení zůstáváme zírat s otevřenou pusou.




Na závěr navštívíme ještě vodní atrakci a z parku odcházíme opět celí mokří :) Maličko bloudíme po parkovišti a hledáme auto, ale nakonec v klidu odjíždíme. Cesta do Tampy proběhne v poklidu a nakonec padáme do postelí úplně zničení (dokonce i bez pravidelného pivka).

1 komentář:

  1. neeeeeee Dior neeeee :)) btw. kdyz si budes kupovat novou, vem mi taky jednu :) urco ji tam maji levnejsi :)

    OdpovědětVymazat