středa 24. května 2023

Den třetí - Peschiera del Garda

Celé dopoledne máme v duchu objevování kempu. To velmi záhy ukončí objevení obřího komplexu bazénů a tobogánů. Voda je ledová a dnes ani není tak teplé počasí, ale to holkám nezabrání v tom strávit zde čas do pozdního oběda. Když je konečně dostaneme domu a nakrmíme přijde na řadu jezero. Konečně vybalíme nově pořízený paddleboard a vydáme se místní oblázkovou pláž. Výhled je to opravdu nádherný a jezero působí skoro jako moře. No dost skoro :D Já asi stárnu a jsem trochu fajnovka.. voda je sice mnohem teplejší než v bazénech ale bažinec pod nohama, kachny všude kolem a "špinavá" stojatá voda.. už to není nic pro mě :D Eliška je ale velmi spokojená a nic z toho jí nevadí. Ba naopak honí kachny i s káčátkama a v bažinci se rochní. Anež bude fajnovka po mamince a raději se přesune na paddle board s Kájou a vydá se na kaskaderskou projížďku.

Odpoledne nám předčasně ukončí blížící se bouřka a vydatné deště. Já jsem ale docela ráda, protože holky konečně zaženeme spát před desátou. Takže hurá pracovat a dopsat včerejší rest.


Žádné komentáře:

Okomentovat