neděle 4. června 2023

Den třináctý - Camping Riccione (Rimini)

Po dvou dnech je opět čas se zase kousek přesunout. V plánu je podívat se ještě k Rimini, kde jsme naposledy jen přizastavili. Ranní balení je rutina a dnes výjimečně i pohoda, díky vodním bombám, které holky zaměstnají tak, že o nich celé dopoledne ani nevíme. V plánu je dvouhodinový přejezd do Camping Riccione, který je relativně v poklidu, kdy po cestě raději do kempu volám jestli tam mají místo - přeci jen je sobota a místo, které opouštíme praská ve švech- tak no problemo. Na recepci nás pán ubezpečí, že na ACSI kartu místo má, sice malé, ale vejdeme se. Vejdeme, ale parkujeme tam opět třicet minut :D Kemp je neskutečně klidný (kromě teda bazénu, kde je to hlava na hlavě). Sousedy skoro nemáme, naproti nám je přes cestu mobilhome a sociálky suprové. 

K večeru když začnu chystat jídlo, tak pošlu Káju na recepci pro doklady. Vesele si vařím, když tu mi Kája volá. Řikám si hmm, že by problém s občankama? Zvednu telefon a slyším: "Ztratila se mi Eliška. Pojď mi ji pomoct hledat." No paráda. Všeho nechám, zamykám obytku a vyrážím. Netrvá to ani deset vteřin, když slyším hurónský řev. Otočím se a Eliška si to štrandopéruje skrz ostatní kempery a volá mámu. Místní obyvatelstvo se za ní otáčí, někteří se i zvedají na pomoc, ale to už vidí jak mi Eli letí do náruče. No naštěstí jsem se ani nestačila bát. Eli pak vypráví jak jí nějaká holčička odvedla k klukovi, ale nebyl to táta a Anež vypráví jak Kájovi říkala, že vlastně nemají Elišku. Co se tam dělo raději ani nechci vědět ;) Zbytek dne je relativně v poklidu. Jen teda Eliška se nám na vteřinu ztratí ještě jednou. Asi ji budeme muset víc hlídat ;)

Taky nám došla voda. Při přejezdu jsme si na dálniční čerpací stanici udělali zastávku a vypustili tam špinavou vodu na servisním místě zdarma. Byla tam i hadice s čistou vodou, ale to mi přišlo zbytečné, jedeme přece do kempu, tam si v klidu napustíme. No tak jsem se v kempu 4x otočil pěšky 100 metrů s 10l kanystrem, abychom aspoň něco vody měli. Já bych k tomu dodala, že jsem Káju dvakrát upozornila ať tu vodu na pumpě vezmeme, přípojky na vodu totiž v Itálii v kempech moc nejsou ;) Ale přeci nepojedeme 100km s plnou nádrží na vodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat